V prípade, že zistíte výrobnú vadu tovaru zakúpeného na eshope www.vycapnezariadenia.sk, alebo vadu spôsobenú bežným používaním (viď Záručné podmienky a Postup pri podávaní sťažností),vyplňte formulár na tejto stránke. Políčka označené hviezdičkou * sú povinné.
Tu stručne opíšete závadu produktu a poskytnete informácie o produkte ako aj svoje osobné údaje, ktoré sú potrebné na spracovanie reklamácie.
Vyplňte prosím údaje o výrobku a popíšte nám čo najlepšie závadu, prípadne priložte fotografiu, video. (info@vycapnezariadenia.sk)
Záručný a pozáručný servis výčapov nebol nikdy jednoduchší. Nikam nemusíte jazdiť, všetko vybavíte z pohodlia domova. Stačí, keď výčap dôkladne zabalíte a odovzdáte ho kuriérovi. Ten balík sa vyzdvihne kuriérom zdarma a doručí sa do autorizovaného servisu. Po oprave vám chladiace výčapné zariadenie privezie kuriér zadarmo späť domov. Pomocou SMS správy vás budeme informovať o termíne a hodine doručenia Vášho výčapu.
Všetko, čo sa týka reklamácie iných komponentov a príslušenstva a vrátenia tovaru, pošlite na adresu (CITY MAN, s.r.o., Komenského 1440/20, 900 01 Modra), vyhnete sa oneskoreniu pri vybavovaní vašej žiadosti.
Okamžite vás budeme kontaktovať e-mailom a poskytneme vám kompletné informácie o tom, ako postupovať, aby bola vaša reklamácia vyriešená k vašej úplnej spokojnosti v čo najkratšom termíne alebo najneskôr do 30 dní od prijatia vadného výrobku do servisu.